کد خبر: ۱۱۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
همزمان با برگزاری جشنواره ملی جهادگران؛
کتاب عمو جهادی، قلک جادویی و توپ چهل تیکه که با اهتمام بسیج سازندگی استان البرز و در جهت تبیین فعالیت‌های جهادی در میان کودکان و نوجوانان منتشر شده است در جشنواره ملی جهادگران رونمایی شد.

 آیین رونمایی از نخستین کتاب داستانی تبیین فعالیت جهادی کشور برگزار شد

به گزارش آرانیوز از البرز، کتاب عمو جهادی، قلک جادویی و توپ چهل تیکه به عنوان نخستین کتاب داستانی ترویج و تبیین فرهنگ جهادی در میان کودکان و نوجوان با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «محمد زهرایی» رییس سازمان بسیج سازندگی، سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز و در میان جمع کثیری از جهادگران بسیجی کشور رونمایی شد.

در این آیین فرهنگی معنوی سرهنگ فلاحتکار رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز با ارائه گزارشی از چگونگی فرایند نگارش و انتشار این کتاب سخن گفت و ترویج فرهنگ جهادی در میان کودکان و نوجوانان را یک ضرورت دانست.

در ادامه این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور انتشار کتاب عمو جهادی را یک گام بسیار مثبت در جهت تداوم راه شهدا و نهادینه کردن فرهنگ جهادی دانست و اظهار داشت: آموزش و معرفی فرهنگ جهادی به کودکان و نوجوانان می‌تواند اسباب تحول جامعه و تحقق ایران سربلند را سبب ساز شود.

سردار زهرایی نیز در این آیین انتشار این کتاب را یک الگو جهت ترویج فرهنگ جهادی در میان نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: تولید محتوا در عرصه فعالیت‌های جهادی یک ضرورت است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار